3 reclame pentru acest Crăciun care mi-au ajuns la suflet
Crăciunul este sărbătoarea mea preferată din multe motive. Parcă de Crăciun toți suntem mult mai prietenoși și chiar facem un efort să ne simțim bine, iar asta se transmite foarte frumos celor din jur.
Chiar dacă începe nebunia, se blochează tot traficul, sunt o grămadă de târguri cu aceleași produse, aleargă lumea prin magazine să cumpere cadouri și se înghesuie la casele de marcat, tot este o sărbătoare minunată.
Bineînțeles, cu toată această nebunie, brandurile se bat și ele în reclame. Și fac unele dintre cele mai frumoase reclame. Bine, au și material din care să iasă ceva frumos. Acum este o discuție destul de lungă despre care reclamă este mai faină dintre John Lewis și Marks & Spencer. Mie mi-a ajuns mai mult la inimă cea de la M&S, dar nu pot zice că cealaltă e nașpa.
Când eram în școala generală, am aflat de Paddington de la profesoara de engleză, o profesoară minunată care ne-a învățat toate colindele, dar care ne-a citit și toate cărțile despre Paddington. Așa am început să îndrăgesc acest personaj tare fain.
John Lewis m-a impresionat cu reclama de anul trecut de Crăciun. Bineînțeles, și anul acesta mizează pe foarte mult sentimentalism și îți cam dă o lacrimă când te uiți la ea, așa că poți să îi dai un play când nu te vede nimeni la birou. 🙂
Este prima dată când văd o reclamă de la Asda, nici nu știam cu ce se ocupă până acum. Însă este tare frumoasă. Am citit că inspirația pentru această reclamă a venit de la reacțiile clienților atunci când degustau produsele Asda din gama de Crăciun. Astfel, în ultimul timp, producătorii au organizat câteva sesiuni de degustare a produselor de Crăciun pentru a primi feedback și când au văzut reaxcțiile oamenilor în legătură cu Crăciunul au spus că vor și ei să transmită această bucurie în reclama lor. Ei bine, eu zic că au reușit.