Negroni Week se desfășoară în România în perioada 13-19 septembrie 2021
Campari, brandul de Aperitivo iconic al Italiei, împreună cu revista internațională Imbibe Magazine, organizează a 9-a ediție a Negroni Week, un eveniment care celebrează faimosul cocktail Negroni, creat pentru prima dată acum mai bine de 100 de ani.
Timp de 7 zile, mii de barmani de top, localuri și iubitori ai mixului din întreaga lume îl vor sărbători prin experiențe speciale și băuturi „with a twist”, ajutând la strângerea de fonduri pentru organizații caritabile globale din diferite domenii (peste 3 milioane de dolari în 70 de țări, de-a lungul ultimilor 9 ani). România se alătură sărbătorii globale Negroni Week: barmani români de top vor oferi publicului propria rețetă și experiență, în peste 30 de localuri partenere din București și din țară.
CE ESTE NEGRONI WEEK
În fiecare an, Campari și revista Imbibe Magazine pun în scenă Negroni Week, o inițiativă caritabilă căreia i se alătură baruri, restaurante, retaileri din țări din întreaga lume. În acest an, oamenii sunt invitați să celebreze redeschiderea localurilor preferate, care le-au lipsit mult, închinând un pahar de cocktail în cinstea acestui moment.
Campari înseamnă „Red Passion”, spiritul creator, pasiunea intensă care pulsează în noi, imposibil de ignorat. Pentru Campari, barmanii sunt „maeștri” ai creativității și artei, iar spiritul „Red Passion” se regăsește în fiecare creație a lor.
Campari colaborează cu 7 dintre cei mai buni barmani la nivel mondial pentru a crea Cocktail Twists, câte un twist pentru fiecare zi a săptămânii, inspirând barmani din întreaga lume să dea frâu liber imaginației și să creeze propria variantă de cocktail. Creatorii acestor rețete inovatoare care vor fi sursa de inspirație a barmanilor din întreaga lume sunt: Erik Lorincz (UK), Fabio La Pietra (Brazilia), Giacomo Giannotti (Spania), Luke Whearty (Australia), Bannie Kang (Taiwan), Tiffanie Barriere (U.S) și Tommaso Cecca (Italia).
Negroni Nights, schimb de baruri și guest shifts la Art Safari
Peste 30 de baruri și restaurante din România sunt parte din sărbătoarea și mișcarea globală Negroni Week – ediția 2021. 7 barmani români de top, vor crea cocktailuri cu un twist personal, în cadrul unor experiențe speciale. Printre aceștia se numără Ana-Maria Bordeianu ( Action Negroni), Diego Pandelea (Tiki Negroni), Alex Berea (Negroni Jewl), Adrian Bologa (Negroni Arancio), Alexie Mitrică (Negroni Rosato), Ionuț Ungureanu (NoWorries Negroni) și Claudiu Văcăruș (Sa’va’ge Negroni).
În București vor fi organizate Negroni Nights, iar miercuri, 15 septembrie, la Iași, Alex Berea și Ionuț Ungureanu vor face schimb de baruri pentru a crea propria versiune a celebrului cocktail. Experiențele speciale nu vor avea loc doar în baruri, ci și în cadrul muzeului temporar Art Safari București, în perioada 17-19 septembrie 2021, astfel: vineri, 17 septembrie, guest shift Adrian Bologa, care va prezenta propriul twist, sâmbătă, 18 septembrie, invitat special – ambasadorul Campari România, Massimiliano Magri, și duminică, pe 19 septembrie, guest shift cu Diego Pandelea. Lista completă a localurilor partenere, precum și programul experiențelor locale poate fi găsită pe pagina de Facebook @CampariRomania.
Strângere de fonduri globală
Toți participanții la Negroni Week, care se bucură de un cocktail în localurile partenere, vor putea contribui la strângerea de fonduri globală pentru o serie de cauze caritabile. Organizațiile care vor beneficia de donații din partea organizatorilor au ca scop ajutorul copiilor din medii defavorizate, educația, reducerea efectelor încălzirii globale, dar și altele. Pentru a vedea lista completă de organizații globale implicate, intrați aici.
„Suntem încântați să ne întoarcem din plin la Negroni Week în acest an, oferind barmanilor șansa de a-și exprima pasiunea intensă – Red Passion – prin unul dintre cele mai iconice cocktailuri din lume, oferind iubitorilor de Campari și Negroni din întreaga lume experiențe unice, în slujba unor cauze caritabile care merită. Împreună cu Imbibe, îi invităm pe toți să ni se alăture la această sărbătoare, închinând un pahar de Campari”, declară Marco Cavagnera, Global Channel și Customer Marketing Senior Director Campari.
CAMPARI, INIMA ROȘIE A FIECĂRUI NEGRONI
În rețeta oficială a cocktail-ului, așa cum este listată oficial în IBA (International Bartender Association), Campari este primul ingredient, practic „inima roșie” a fiecărui astfel de cocktail. Acestuia i se adaugă gin, vermut roșu și un garnish (coajă de portocală). Poate părea o rețetă simplă, însă acesta este una dintre cele mai apreciate băuturi alcoolice pentru pasionați. De altfel, cocktail-uleste listat pentru al 7-lea an consecutiv drept al doilea cel mai bine vândut cocktail la nivel mondial, potrivit Drinks International. Pe parcursul anilor au apărut interpretări ale acestuia, reușind să devină un cocktail versatil.
„Suntem foarte încântați să celebrăm al nouălea an de Negroni Week cu partenerii noștri de încredere de la Campari. De la barmani la pasionați, suntem bucuroși să vedem pe toată lumea implicându-se încă o dată pentru a strânge fonduri pentru cauze importante, chiar în locurile pe care le apreciem cel mai mult – barurile și restaurantele”, declară Karen Foley, Publisher Imbible.
Rețeta clasică Negroni
Ingrediente:
• 3 cl. Campari
• 3 cl. Vermut roșu dulce
• 3 cl. Gin
Pași de preparare:
• Se toarnă toate ingredientele într-un pahar jos de tip „tumbler” umplut cu gheață
• Se amestecă încet
• Se decorează cu coajă de portocală