Linie telefonică de suport psihologic-emoțional gratuit pentru persoanele afectate de COVID-19
În ultima perioadă a vieților noastre ne-am confruntat cu multe schimbări din cauza pandemiei COVID-19. Așa că mulți dintre noi am trecut prin mult stres, tocmai de aceea m-am gândit să vă las și eu aici informația conform căreia, de astăzi, persoanele afectate de pandemia COVID-19, personalul medical supus condiţiilor de stres sau oricine se confruntă cu presiunea cauzată de pandemie beneficiază de servicii gratuite de sprijin psihologic prin apelarea gratuită a liniei telefonice cu tarif normal 021 9081.
Este o veste foarte bună pentru că mulți ne confruntăm cu acest lucru și avem nevoie de ajutor din punct de vedere psihologic. Și de cele mai multe ori nu avem cu cine să discutăm aceste aspecte.
Peste 40 de psihoterapeuţi voluntari sunt implicaţi în proiectul demarat şi coordonat de către Ministerul Sănătăţii în parteneriat cu Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale (APCCR), Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (prin Clinica Universitară de Psihologie PsyTech) și Vodafone România.
Programul liniei telefonice de sprijin psihologic-emoțional pentru persoanele afectate de COVID-19
Linia telefonică de sprijin psihologic 021 9081 funcţionează de luni până sâmbătă în intervalul 12.00 – 20.00 şi poate fi apelată cu tarif normal din toate rețelele telefonice. Apelurile sunt preluate de peste 40 de psihoterapeuţi voluntari ai APCCR printr-o centrală virtuală, numită Cloud Voice, oferită gratuit de Vodafone România.
Așa că dacă cunoașteți și voi pe cineva care are nevoie de ajutor psihologic-emoțional din cauza pandemiei COVID-19, această informație este foarte importantă pentru ei și ar fi de ajutor să ajungă la cât mai multe persoane.