Poftă de dulce: ROM tocmai a lansat napolitana Rom BUZZ
Într-o perioadă în care țin dietă pentru că am sărit calul în pandemie, am aflat că ROM, ciocolata aceea faimoasă de pe vremea părinților mei, a lansat și o napolitană, ROM BUZZ. Nici nu vă imaginați ce poftă de ciocolată am acum. :))
Așa că vreau să vă fac și vouă poftă și să vă dau mai multe detalii. În sfârșit este una dintre puținele vești bune și dulci ale anului 2020. Mai mult decât atât evenimente locale sau internaționale care au fost anulate în 2020, pot aplica pentru unul dintre pachetele de sponsorizare oferite de Rom BUZZ, care pot fi accesate prin intermediul site-ului oficial.
Ah, și o informație foarte simpatică este că este prima dată din 1964 în care ROM a intrat pe piața napolitanelor. Ce mi se pare wow este că este de atât de mult timp în România.
Mai mult, am primit și video-urile lansării pe care le voi lăsa mai jos și care mi se par atât de bune. Mă bucură mult faptul că se dorește o schimbare a imaginii României și a românilor. Știți deja că nu suntem deloc bine văzuți prin Europa, iar prin alte continente nici nu se știe de țara noastră. Iar în ultimii ani, ROM a făcut mai multe încercări: și-a schimbat steagul de pe ambalaj cu cel american pentru a trezi patriotismul românilor, a schimbat imaginea românilor pe Google (din „proști” în „deștepți”), a ajutat străinii să facă diferența între București și Budapesta și a lansat primul ambasador virtual al unei țări. Tare sau ce?