Reclama de dimineață

Imaginația în advertising câteodată este peste limite

Am ajuns într-un stadiu în care am văzut destule reclame cât să îmi pot face o idee de ce este bun în advertising și ce nu. Nu zic că excelez, dar măcar am habar de ceva.

De data asta, cei de la Kia au realizat o reclamă care este peste puterile imaginației. Pe lângă mesajul de genul „ce contează că ai un job care te omoară, măcar ai cu ce să ajungi la el” este și o reclamă la care stau să mă gândesc cât de mult s-a gândit la ea.

O las mai jos să vă minunați și voi de ea:

Nu-i așa că este mega ciudată? Voi ce ziceți de reclama asta la Kia?

Comentarii

%d blogeri au apreciat:

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/cosmince/andreea-tudor.ro/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:34 Stack trace: #0 /home/cosmince/andreea-tudor.ro/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(658): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/cosmince/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/cosmince/andreea-tudor.ro/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 34