Reclama de dimineață

Feminismul în 3 reclame ale lunii septembrie

De mult timp se pune accent pe femei în societate. Și multe dintre ele reușesc să urce destul de mult și să ajungă unde vor. În pofida faptului că încă au rămas mulți patrioți ai misoginismului și multe femei care îți lasă demnitatea călcată de oricine.

Pe lângă multe alte locuri în care feminismul este la locul lui, de ceva timp își face loc și în reclame. Și ajung în punctul acela sensibil câteodată.

Iată 3 reclame ale lunii septembrie care înglobează feminismul în diferite moduri:

H&M, în noua colecție, promovează și ideea de a fi tu însuți. Oricâte kilograme ai, oricât de creață sau cu părul drept ești ori fără, orice naționalitate ai avea, hainele nu discriminează. Doar trebuie să știi să le asortezi.

Asta este o idee ce îmi place tare mult. Cum că niciodată nu poți fi prea mult. Adică tot timpul trebuie să fii exact cum ești, să crești frumos și să îți îndeplinești visurile tocmai din perspectiva aceasta de a fi tu însuți. Iar cei de la Forsman & Bodenfors au tradus acest lucru în reclama de mai sus.

Despre reclama de la Kenzo s-a vorbit în lung și în lat în social media. Prima dată am văzut-o la Mariciu, unde vedeți și mai multe detalii despre ea.

Aștept în comentarii și alte reclame care v-au surprins. 😀

Comentarii

%d blogeri au apreciat: