Cum e cu digitalul și turismul românesc
Nu v-am vorbit despre conferință, dar a avut loc a 3-a ediție a Romanian Digital Travel Conference organizată de Eventur care i-a avut ca speakeri pe Alex Filip, Raluca Mureșan, Ana Smădeanu, Mădălin Măncilă, Matei Psatta, Anita Panait, Cristian Ignat, Cristi Ursea, Eugen Potlog, Adrian Horvat și un invitat special. Nu am apucat să merg, dar pare că a fost interesant.
Care este treaba cu digitalul și turismul românesc?
Ei bine, a fost realizat un studiu de către Ana Smădeanu pe care îl găsiți și pe site-ul evenimentului. Mie mi s-a părut foarte util și am zis să îl împart și cu voi.
O să las mai jos câteva idei din acest studiu ca să înțelegeți de ce trebuie să îl citiți:
- 4,77 miliarde de utilizatori de telefon mobil, adică mai mulți oameni folosesc un telefon mobil decât o periuță de dinți
- 27% dintre agențiile de turism din România au sistem de rezervare online, însă rezervările sunt fie de max. 5%, fie de aproximativ 70%
- Facebook-ul este cea mai populară rețea de socializare în rândul agențiilor de turism
- Snapchat-ul, rețeaua de socializare a momentului la nivel internațional, nu există pentru agențiile de turism românești
- 27% dintre agenții au confrimat existența unui departament specializat de marketing în cadrul lor
- 70% dintre agențiile din România nu au desfășurat nicio campanie in online (bannere, advertoriale etc) în ultimul an
- Peste jumătate dintre agențiile de turism nu dețin un blog (51%). Dintre cele care au un blog, 30% nu postează cu regularitate
V-am convins să îl citiți? 😀