Cum îi înveți pe copii muzică clasică cu Lego Music Box
Ieri am participat la ediția From Insight to Activation a celor de la PRIME și l-am avut ca speaker pe Claudiu Dobriță. Am mai scris și aici despre ediție. Am aflat cam cum trec cei de la FCB Bucharest de la idee la campanie și cam cât de greu este să faci o activare.
Claudiu Dobriță ne-a arătat și câteva filmulețe de la campaniile făcute de ei. Știam deja de cea de la Staropramen cu The Tapwriter. A fost și la Webstock și toți bloggerii și-au scris câte un cuvânt/frază cu o mașină de scris și au făcut o grămadă de fotografii cu ea.
Las mai jos filmulețul să vă faceți o idee cam despre ce a fost vorba:
Și campania de la Nivea Men mi-a fost cunoscută. Tot de la bloggeri, de data aceasta numai de la băieți. Aceștia au primit un pachet foarte simpatic în luna martie (luna femeii) în care aveau un kit de făcut aranjament floral și un kit de făcut spaghete pentru fetele lor. Cum să îți faci prietena fericită de 8 martie dacă nu așa? 😀 Găsiți filmulețul pe pagina lor de Facebook.
The Lego Music Box
Însă, ce mi-a plăcut foarte mult și de care nu știam absolut nimic, a fost campania The Lego Music Box de la Băneasa Shopping City. Mi s-a părut absolut genială, pentru că a încercat să aducă în lumea copiilor Festivalul George Enescu. Și cum altfel dacă nu prin joacă, lego și piese colorate?
Sunt foarte curioasă de următoarele lor campanii, pentru că sigur au multe idei în agenție pe care trebuie să le pună în practică. 😀