Social Media

Lidl înființează un nou departament pentru cei 2.000.000 de fani de pe Facebook

Lidl înființează un nou departament pentru cei 2.000.000 de fani de pe Facebook. Cam cât de tare e ideea asta?

Adică dacă tu ești fan Lidl, atât în realitate cât și pe Facebook, treaba asta mie mi se pare super. Mie, în calitate de client săptămânal, mi se pare o idee prin care Lidl încearcă să îmi mulțumească pentru faptul că sunt clientul lui.

Care e ideea cu departamentul 2.000.000 de la Lidl?

Departamentul 2.000.000+ va fi LIVE pe pagina de Facebook Lidl România, pe 16 aprilie, în 24 de sesiuni, timp de 24 de ore.

În noul departament, echipa de Social Media i-a cooptat pe cei mai buni: șeful departamentului este Shurubel, iar printre atribuțiile sale se numără supervizarea gradului de bună dispoziție și asigurarea unui număr cât mai ridicat de mulțumiri pentru fani.

Shurubel va fi ajutat de către Teo de la Teo`s Kitchen, Alina și Răzvan Dragoș de la TVDeCe, vloggerul Alex Damian și mulți alții. Va fi prezent și un invitat special, Chef Florin Dumitrescu alături de Andrei Aradits.

Până pe 16 aprilie, Departamentul 2.000.000+ va pune pe Facebook o serie de videoclipuri-mostră, iar pe 16 aprilie, vor oferi din oră în oră premii fanilor. Așa că dacă și voi sunteți super fani, vedeți ce treabă fac pe pagina de Facebook.

Apropo, dacă mergeți la Lidl în săptămâna grecească, vedeți că brânza aia Halloumi este cel mai bun lucru posibil EVER! Cred că atunci când este săptămâna grecească merg să îmi iau 3-4 pachete numai să le am în casă pentru fiecare seară. 😀

Comentarii