Social Media

Câte produse îți cumperi online și când faci achiziția?

Eu nu sunt fană shopping online când vine vorba de haine sau încălțăminte, pentru că sunt foarte pretențioasă și prefer să le văd înainte de a le cumpăra. Însă când vine vorba despre alte produse, nu am nicio problemă cu asta și mă avânt în cumpărarea lor.

Cei de la Fashion Days au făcut o analiză și au realizat că românii au cumpărat fashion pe timpul nopții, în medie, de 282 de lei, în prima jumătate a anului. Ceaa ce mi se pare mult. Acum nu sunt expertă sau ceva, poate pentru unii nu este cine știe ce. Dar când mă gândesc că eu noaptea visez cel mai frumos și nu îmi fac cumprărturi, mi se pare mult ca medie. Analiza a fost extinsă și pe Bulgaria și Ungaria.

Clienții Fashion Days din România au plasat comenzi după ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile și au cumpărat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri și accesorii, genți, haine pentru copiidar și obiecte decorative pentru casă. Majoritatea comenzilor plasate în timpul nopții (41,69%) au fost înregistrate în intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achiziții au fost făcute din București (43%), Timișoara și Cluj-Napoca.

De asemenea, cel mai scump produs achiziționat de români de pe Fashion Days este un ceas cronograf argintiu Bell & Ross, în valoare de 13.352 de lei. Și noi zicem că românii nu au bani. :))

„În România, cele mai multe comenzi plasate noaptea (41,7%) au fost realizate în intervalul orar 00:00 – 01:00. Aceasta a fost și cea mai activă oră pentru cumpărătorii din Bulgaria – 37,2%, în timp ce, în Ungaria, cele mai multe comenzi (54,2%) au fost plasate spre dimineață, între 05:00 – 06:00.”

Tare curios mi se pare că lumea pare ssă nu mai aibă timp pentru a cumpăra online pe timpul zilei. Atât de ocupați suntem încât preferăm să facem totul noaptea?

Câteva statistici din analiza Fashion Days:
  • Cel mai scump produs cumpărat de pe fashiondays.ro a fost un ceas de 13.352 de lei
  • Trei din patru clienți nocturni (74%) din România fac achiziții de pe dispozitive mobile, iar 4 din 10 comenzi sunt realizate de bărbați
  • Cea mai mare valoare medie a comenzilor plasate în timpul nopții se înregistrează în Bulgaria – echivalentul a 330 de lei
  • Clienții din Ungaria se remarcă prin utilizarea mai intensă a tabletelor (10%)

Mie tare bună mi s-a părut analiza aceasta mai ales pentru cei care au un business de acest gen sau care vor un asemenea business. Pentur că te ajută să îți faci o idee despre ce vor clienții și la ce oră preferă să cumpere. Mai ales pentru că după ora 22 nu mai este niciun mall deschis pentru a face cumpărături.

Foto: Shutterstock

Comentarii