Social Media

Infografic: Cum și de ce să ai campanii pe Facebook dacă ai un business

În ultima perioadă, business-urile se mută în online pentru că este esențial să ai în acest moment măcar un cont pe o rețea socială. Nu ai cum să îți faci un business și să zici că tu nu vrei Facebook, pentru că mai mult ca sigur nu vei avea un profit esențial.

Pe lângă asta, dacă îți faci pagină de Facebook pentru brand-ul pe care tocmai l-ai conceput, asigură-te că știi cu ce se mănâncă Facebook Ads. Pentru asta, ai nevoie de cineva care a mai făcut măcar o dată un Facebook Ad sau te uiți la infograficul de mai jos. Pentru că, oricât de mic ar fi business-ul tău, trebuie să bagi niște bănuți în el dacă vrei să crească, măcar puțin.  Așa că asigură-te că înveți Facebook Ads, deoarece vei avea mare nevoie de el la un moment dat.

Campaniile pe Facebook îți aduc oameni în funcție de ce obiectiv ai. Asta înseamnă că atunci când faci o campanie pe Facebook ai un scop anume și nu mergi pe premisa vreau din toate. Că nu prea merge. Așa că alege-ți scopul și joacă-te pe Facebook Ads până înțelegi ce face fiecare buton. Pentru a nu te lovi cu capul fix în mijlocul campaniei că nu ști de ce îți ia atâția bani sau de ce e pe mai multe zile când tu voiai de fapt doar pe una.

Las mai jos acest infografic care s-ar putea să îți fie de ajutor atunci când te apuci de campanii pe Facebook.

Comentarii