Cum era perioada de cumpărat rechizite

Îmi amintesc că în perioada aceasta eram în focuri mari când eram în generală, pentru că trebuia să fug cu părinții după rechizite. Vai, și ajungeam în supermarket și îmi plăcea să pun mâna pe toate caietele, să le miros (da, îmi place mirosul de caiete noi) și să mă uit la toate coperțile alea colorate. Și tot caiete ieftine îmi luam, pentru că nu mă înduram să dau 10 lei pe un caiet și să îmi iau 10 caiete, care au și puține pagini și de care oricum îmi băteam joc.

Apoi urmau pixurile, stilourile, creioanele, oh, și mai ales penarul. Tot timpul îmi doream un penar încăpător. Și, da, am avut și penar din acela pătrat cu găici în care îți pui fiecare creion și pix. Ce mi-am dorit totuși când eram mică era o călimară și un stilou care să meargă fără rezerve, ci pe cerneală. Și am avut la un moment dat, dar nu știu cum s-a făcut că s-a stricat a doua zi.

Cel mai bun moment, însă, din toată nebunia aceasta era acela când deschideam caietele noi și scriam cu stiloul nou sau pixul nou pe el. Este momentul acela când te simți bine că tu ești cel care începe ceva nou. Chit că era doar vorba despre rechizite.

Nu este prima dată când vorbesc despre acte caritabile care nu îți iau mulți bani, nici timp. De exemplu, am scris aici și aici. Și apreciez maxim când văd asemenea idei simpatice care te fac un om mai bun. Căci, se pare, că fără ele oamenii nu mai ajung să facă ceva și pentru cei mai puțin favorizați de trecerea timpului.

Campania Un leu pentru Leul Curajos de la Lidl te încurajează să ajuți copiii cu cancer

Ei bine, asta vreau să subliniez și eu aici. Sunt mulți copii care își doresc să aibă acest moment de fericire în care încep ceva nou. Chit că este vorba despre un caiet, un pix, o ciocolată, un job și mai ales o viață nouă.

Prin campania Un leu pentru Leul Curajos, Lidl a venit cu o idee tare simpatică care, culmea, pe tine nici nu te afectează prea tare. Astfel că, ideea lor este ca tu să cumperi minim un articol din rechizitele școlare, iar ei donează pentru fiecare articol câte un leu către Asociația Little People. Misiunea campaniei Un leu pentru Leul Curajos este să ofere susținere copiilor și tinerilor din spitalele oncologice din România.

Voi cum vă petreceați timpul înainte de școală când trebuia să vă luați rechizite? Poate dați o raită prin Lidl până pe 14 septembrie și vă aliați campaniei Un leu pentru Leul Curajos, făcând o bucurie copiilor și tinerilor cu cancer și, de asemenea, celui mic pentru că va avea parte de recizite noi. 😀

Comentarii