Evenimente, Social Media

Cu ce am rămas după Food Bloggers 2016

Săptămâna trecută am fost la Food Bloggers Conference Summer Edition 2016 și m-am delectat cu cela mai interesante preparate, dar m-am întâlnit și cu oameni pe care nu îi vezi zilnic și de la care ai tot timpul ce învăța. Conferința s-a axat în mare parte pe social media în bucătărie, brand-urile din această parte a blogosferei, cum lucrează agențiile cu bloggerii de food, ce așteptări au bucătarii de la bloggeri, cum se văd bloggerii de food în mediul online.

La început am avut parte de 3 prezentări care au punctat idei din toată blogosfera, nu numai pe zona de food. Ceea ce mi-a plăcut, având în vedere că eu nu fac parte din categoria asta.

Cu ce am rămas de la Food Bloggers 2016 Summer Edition

Elena Bululete de la Conan PR ne-a arătat ce înseamnă pentru un blogger să lucreze cu o agenție, ce îți dorește. Și mai toată lumea vrea ca relația blogger-agenția să fie una relaxată și prietenoasă. De ce? Pentru că este nevoie să lucrezi cât mai confortabil cu acea agenție pentru a duce la îndeplinire obligațiile și pentru că, pe cât au nevoie bloggerii de agenții, pe atât au și agențiile nevoie de blogger.

Gabriel Gavrilescu de la Amuse Bouche are un blog aparte despre care ne-a vorbit la conferință. Atât pe travel, cât și pe food. Le-a îmbinat, a ajuns să vadă  50 din cele mai bune restaurante din lume și care au stele Michelin (este wow, având în vedere că stelele Michelin se iau atât de greu – criterii peste criterii pe care trebuie să le check-uiești când vrei să te apuci de o asemenea afacere la nivel, să zicem, mondial). Ne-a povestit despre această experiență despre care puteți citi și pe blogul lui.

În sfârșit, Oana Bulexa de la MSL Group The Practice a venit cu o serie de sfaturi pentru bloggeri, nu neapărat pentru cei culinari. O să las câteva idei mai jos, pe care sper să le pună cât mai mulți în practică:

  • Fii profesionist
  • Fii selectiv
  • Clarifică ce e de făcut
  • Fii corect
  • Nu uita de rezultate

Mai simplu și mai la obiect de atât zic că nu se poate. Și cei mai mulți nu pun în practică aceste scurte idei, dar esențiale într-o colaborare cu un client.

Pentru mai multe fotografii de la Food Bloggers 2016, intrați aici. Și, da, am primit multe întrebări despre cum a fost mâncarea. Da, a fost bună. 😀

 

Comentarii